Pircējs: Jebkura fiziska vai juridiska persona, kas veic pirkumu interneta veikalā www.ele.lv, turpmāk tekstā “Pircējs”.
2. Līguma priekšmets
Šis līgums nosaka Pārdevēja un Pircēja tiesības un pienākumus, preču pirkšanas un piegādes kārtību, kā arī noteikumus preču atgriešanai un garantijas apkalpošanai.
3. Distances līguma noslēgšana
Līgums starp Pircēju un Pārdevēju stājas spēkā brīdī, kad Pircējs ir veicis pasūtījumu interneta veikalā un saņēmis Pārdevēja apstiprinājumu par pasūtījuma pieņemšanu. Pārdevēja apstiprinājums tiek nosūtīts uz Pircēja norādīto e-pasta adresi.
4. Preču cena un apmaksa
4.1. Preču cenas norādītas ar pievienotās vērtības nodokli (PVN).
4.2. Pircējs var norēķināties par precēm, izmantojot norēķinu veidu, ko piedāvā interneta veikals (ar bankas pārskaitījumu, bankas karti, u.c.).
5. Piegāde un piegādes termiņi
5.1. Preces tiek piegādātas uz Pircēja norādīto adresi 7 darba dienu laikā pēc maksājuma saņemšanas.
5.2. Pārdevējs garantē preču piegādi norādītajā laikā, taču neatbild par kavējumiem, kas radušies nepārvaramas varas apstākļu dēļ.
6. Tiesības atteikties no līguma un preču atgriešana
6.1. Pircējam ir tiesības 14 dienu laikā no piegādes brīža atteikties no distances līguma, nenorādot iemeslu.
6.2. Preču atgriešanas gadījumā Pircējam ir jāsedz tiešās preču atgriešanas izmaksas, ja vien Pārdevējs nav piekritis segt šīs izmaksas.
6.3. Pircēja pienākums ir 7 dienu laikā pēc atteikuma vēstules nosūtīšanas atdot preci Pārdevējam.
6.4. Atteikuma vēstule brīvā formā jānosūta uz uzņēmuma e-pastu [email protected], vai jāizmanto kontaktu forma, kas atrodama mājas lapā www.ele.lv, zem sadaļas Kontakti. Vēstulē vai ziņojumā obligāti norādot preces iegādes dokumenta numuru un datumu.
6.5. Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:
- pasūtītās preces pēc to rakstura nevar atdot atpakaļ, vai tās ātri bojājas vai ir ātri izlietojamas;
- pasūtītās preces ir izgatavotas tieši Pircējam pēc individuāla pasūtījuma;
- pircējs ir atvēris digitālu produktu;
- patērētājs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ;
6.6. Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta sestā daļa nosaka, ka "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā". Pārdevējs patur tiesības Pircējam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja prece ir bojāta, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums vai ja tās iepakojums ir būtiski bojāts.
7. Garantija un atbildība par preču kvalitāti
7.1. Pārdevējs garantē, ka visas preces ir kvalitatīvas un atbilst visiem Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.
7.2. Garantijas termiņš ir 2 (divi) gadi no preču piegādes brīža.
8. Strīdu risināšana un noslēguma noteikumi
8.1. Visus strīdus, kas rodas saistībā ar šo līgumu, Puses cenšas risināt sarunu ceļā. Ja strīdu nevar atrisināt sarunu ceļā, tas tiek risināts saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.
8.2. Šis līgums ir sastādīts un tiek interpretēts saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktiem.